کینال استنبول ترکی کی تاریخ میں اس کا اہم ترین سرمایہ سمجھا جائے گا، صدر ایردوان

0 1,217

کینال استنبول کے پہلے منصوبے سازلی دیرے پل کی سنگ بنیاد کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے صدر ایردوان نے کہا: "کینال استنبول، جس کی لاگت اس کے منصوبے سے حاصل ہونے والے کے مقابلے میں بہت کم ہے، یہ ترکی کی تاریخ میں اس کا اہم ترین سرمایہ سمجھا جائے گا۔”

ترک صدر نے کینال استنبول کے پہلے منصوبے سازلی دیرے پل کی سنگ بنیاد کی تقریب سے خطاب کیا۔

صدر ایردوان نے کہا، "آج ہم ترکی کی ترقی کی تاریخ کا ایک نیا صفحہ پلٹ رہے ہیں،” انہوں نے یہ واضع کرتے ہوئے کہا کہ ترکی کی ترقی اور ترک قوم کو مضبوط بنانے کے اقدامات میں آج ایک نیا صفحہ شامل کیا جارہا ہے۔

"ہمارا بنیادی مقصد ہمارے شہریوں کی زندگی اور جان کی حفاظت کو یقینی بنانا ہے”۔

"کینال استنبول پروجیکٹ کے ذریعے، ہم بنیادی طور پر استنبول باسفورس اور اس کے آس پاس رہنے والے اپنے شہریوں کے جان و مال کی حفاظت کو یقینی بنانا چاہتے ہیں۔ ہمیں باسفورس کی تاریخی اور ثقافتی میراث کو بھی محفوظ رکھنے کے لئے اس منصوبے کی ضرورت ہے۔ باسفورس میں سفر کرنے میں دشواریوں کی وجہ سے مسائل پیدا ہوئے ہیں۔

"کینال استنبول اپنی لاگت آسانی سے خود اٹھائے گی”

اس منصوبے کے ساتھ، ترکی عالمی تجارت میں زیادہ فعال کردار ادا کرے گا اور دیگر اسٹریٹجک عوامل کے علاوہ نقل و حمل اور لاجسٹک کوریڈورز سے بھی بڑا حصہ حاصل کرے گا، صدر ایردوان نے کہا: "جہازوں سے حاصل ہونے والی آمدنی جو یہاں سے گزریں گے۔ اور دوسرے عناصر سے، سب سے پہلے اور سب سے اہم بندرگاہ منصوبے کے اندر تعمیر کی جائے گی، کینال استنبول آسانی سے خود ہی اپنے لاگت اٹھائے گی۔

صدر ایردوان نے کہا: "کینال استنبول، جس کی لاگت اس کے منصوبے سے حاصل ہونے والے کے مقابلے میں بہت کم ہے، یہ ترکی کی تاریخ میں اس کا اہم ترین سرمایہ سمجھا جائے گا۔”

انہوں نے کہا، "کینال استنبول 15 بلین ڈالرز کی لاگت سے تقریباً 6 سال میں مکمل کیا جائے گا”۔ ہم سمجھتے ہیں کہ کینال استنبول کا منصوبہ، استنبول کو محفوظ بنانے کا منصوبہ ہے۔ انہوں نے اس موقع پر بتایا کہ آج باسفورس سے 45 ہزار شپ سالانہ گزرتے ہیں جبکہ پروجیکشن ڈیٹا بتاتا ہے کہ 2050ء میں ان جہازوں کی سالانہ تعداد 78 ہزار ہو جائے گی۔ جبکہ 1931ء میں یہ تعداد محض 3 ہزار تھی اس سے گزرنے والے ہر جہاز شہر کے لیے خطرہ بنتا ہے۔

تبصرے
Loading...