چین کے ناقص ماسک: یورپی یونین ممالک نے ایک بلین ماسک کے لیے ترک کمپنی کو آرڈر دے دیا

0 3,754

جنوب مشرقی ترکی میں واقع ایک ٹیکسٹائل کمپنی کو یوروپی ممالک سے لگ بھگ 1 بلین فیس ماسک کا آرڈر ملا ہے، جو کہ دنیا میں کورونا وائرس پھیلنے کے آغاز کے بعد سے اب تک کی سب سے بڑی مانگ ہے۔

ٹیکسٹائل کمپنی کے ایک عہدیدار چینگیز کپتان اولو نے کہا ، "ایک طرف ہماری کمپنی نے وزارت صحت کے ماسک کے تقاضوں کو پورا کیا ہے؛ دوسری طرف، ہمیں ایک یورپی فرم کی طرف سے 1 ارب ماسک آرڈر موصول ہوئے ہیں۔”

کمپنی فی الحال ہر ہفتے 10 ملین فیس ماسک تیار کررہی ہے۔

کپتان اولو نے مزید کہا، "ہم جلد سے جلد جرمنی اور اسپین جیسے ممالک سے موصول ہونے والے 1 بلین ماسک کی ڈیمانڈ کو مکمل کرنے کے لئے اپنی کوششیں جاری رکھے ہوئے ہیں۔”

مشرقی جرمنی کے شہر جینا نے پبلک ٹرانسپورٹ کے ذریعہ خریداری یا سفر کرتے وقت لوگوں کے لیے چہرے کے ماسک پہننا ضروری قرار دیا ہے، کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو سست کرنے کی کوششیں تیز کرتے ہوئے یہ قدم اٹھانے والا ملک کا پہلا شہر بن گیا ہے۔

دنیا بھر میں تصدیق شدہ کورونا وائرس کے کیسز کی تعداد 787،000 سے تجاوز کرچکی ہے، جبکہ ہلاکتوں کی تعداد 37،800 سے اوپر ہے، اور اب تک 166،200 سے زیادہ افراد بازیاب ہوچکے ہیں۔

جرمنی میں کورونا وائرس کے تصدیق شدہ کیسوں کی تعداد بڑھ کر 61،913 ہوگئی ہے اور اس بیماری سے جاں بحق ہونے والوں کی تعداد 583 ہے۔

تبصرے
Loading...