استنبول کے شاندار تاریخی عظیم الشان بازار اور مارکیٹس

0 768

استنبول بازاروں کا ایسا حیرت انگیز خزانے لیے ہوئے ہے جہاں آپ خریداری کے شوق سے جائیں تو ایک ہی وقت میں تاریخ کا سفر بھی کر سکتے ہیں۔ استنبول کے بازار تاریخی ساخت سے بھرے ہوئے ہیں جن میں ترکش اور عثمانی ثقافت نمایاں نظر آتی ہے۔


کیا آپ کبھی کسی بازار میں ایسے گئے ہیں جب آپ کو خریداری کی ضرورت بھی نہیں تھی؟ احمقانہ حرکت لگتی ہے نا؟ جو بھی ہو، میں نے ایسا کیا ہے۔ میں حقیقت میں بہت سے ایسے بازاروں میں گیا ہوں جہاں مجھے کچھ خریداری نہیں کرنا تھی۔ میں کسی عام بازار مارکیٹ کی بات نہیں کر رہا ہوں۔ میں استنبول کے بازاروں کے بارے میں بات کر رہا ہوں، جن کی تاریخی جڑیں سلطنت عثمانیہ تک پہنچی ہوئی ہیں، اور جو آج بھی بازار ہونے کے ساتھ ساتھ تاریخی مقامات کے طور پر دیکھے جاتے ہیں۔

آپ استنبول کے ان تاریخی بازاروں کو کیسے جاننا چاہیں گے، یہ آپ خود بھی نفسِ نفیس دیکھ سکتے ہیں کیونکہ وہ ایک دوسرے کے بہت قریب ہیں۔

استنبول ایسی تاریخی خوبصورتیوں سے بھرا ہوا ہے، گرینڈ بازار سے جہاں آپ کو تقریباً ہر وہ چیز مل سکتی ہے جس کی آپ تلاش میں بازار جانا چاہیں، رنگا رنگ اسپائس بازار، کتاب بازار جو کہ کتابوں کے شائقین کے لیے سب سے تاریخی مقام ہے، تانبے کا بازار احتیاط سے ہاتھ سے تیار کردہ تانبے سے بنی اور ترک ثقافت کی عکاسی کرنے والی اشیاء کے ساتھ آراستہ بازار۔

گرینڈ بازار
اسپائس بازار
گرینڈ بازار کی چھت کا منظر
گرینڈ بازار

تبصرے
Loading...
%d bloggers like this: