آستانہ کے ضامن ملک کی حیثیت سے ہمارا تعاون شام کے مستقبل کے لیے فیصلہ کُن ہوگا، صدر ایردوان

0 236

آستانہ فارمیٹ پر ترکی-روس-ایران سہ فریقی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے صدر ایردوان نے کہا کہ "ہم اپنے پڑوسی شام میں فوری امن، سلامتی اور استحکام کے لیے اپنی بھرپور کوششیں جاری رکھیں گے۔ بلاشبہ آستانہ کے ضامن ملک کی حیثیت سے جو تعاون ہم کریں گے وہ شام کے مستقبل کے لیے فیصلہ کُن ہوگا۔”

صدر رجب طیب ایردوان نے آستانہ فارمیٹ پر چھٹے سہ فریقی اجلاس سے بذریعہ وڈیو کانفرنس خطاب کیا جو روس کے صدر ولادیمر پوتن اور ایران کے صدر حسن روحانی کی شرکت کے ساتھ منعقد ہوا۔

اس امید کا اظہار کرتے ہوئے کہ اجلاس دونوں ممالک اور خطے کے لیے سازگار نتائج کا سبب بنے گا، صدر نے کرونا وائرس کی وباء کے دوران شہریوں کی جانوں کے ضیاع پر صدر پوتن اور صدر روحانی سے اظہارِ تعزیت بھی کیا۔

"شام کا سیاسی اتحاد اور علاقائی استحکام ہماری اولین ترجیح ہے”

نومبر 2017ء سے اب تک شام میں امن، سلامتی اور استحکام کی بحالی کے لیے سہ فریقی اجلاس کے کردار کی جانب توجہ دلاتے ہوئے صدر ایردوان نے کہا کہ "شام کے سیاسی اتحاد اور علاقائی استحکام کا تحفظ، میدان امن کی بحالی اور تنازع کا دیرپا سیاسی حل تلاش کرنا ہماری اولین ترجیحات ہیں۔ مجھے یقین ہے کہ ہم ان شاء اللہ آج کے اجلاس کے ساتھ پیدا ہونے والی تحریک کو برقرار رکھیں گے۔ ترکی تنازع کے آغاز سے اپنے شامی بھائیوں اور بہنوں کے شانہ بشانہ کھڑا ہے۔ ہم لاکھوں شامی مہاجرین کو ان کی نسلی شناخت، پس منظر اور عقائد سے قطع نظر ہوکر قبول کر چکے ہیں۔ ہم شام کو دہشت گرد تنظیموں کے ہاتھوں تقسیم ہونے سے بچانے کے لیے بھرپور کوششیں کر چکے ہیں۔ ہم جب بھی ضرورت پڑی انسانی سانحات اور علیحدگی پسندانہ عزائم سے بچے ہیں۔”

صدر ایردوان نے مزید کہا کہ "ہم اپنے پڑوسی شام میں فوری امن، سلامتی اور استحکام کے لیے اپنی بھرپور کوششیں جاری رکھیں گے۔ بلاشبہ آستانہ کے ضامن ملک کی حیثیت سے جو تعاون ہم کریں گے وہ شام کے مستقبل کے لیے فیصلہ کُن ہوگا۔ میں آج کے اجلاس کے اس منزل کی جانب ایک قدم سمجھتا ہوں اور آپ کے حصے پر پیشگی شکریہ ادا کرتا ہوں۔ میں خدا سے دعاگو ہوں کہ ہماری گفتگو ہمارے شامی بھائیوں اور بہنوں کے ساتھ ساتھ پورے خطے کے لیے مثبت نتائج کا سبب بنے۔”

وزیر خارجہ مولود چاؤش اوغلو اور وزیر قومی دفاع خلوصی آقار بھی اجلاس کے دوران صدر کے ہمراہ تھے۔

تبصرے
Loading...