ترکی اپنی معیشت، پیداوار، زراعت اور تجارت بڑھانے پر توجہ مرکوز رکھے گا، صدر ایردوان

0 850

انقرہ میں 26 نئی فیکٹریوں اور ان کے بنیادی ڈھانچوں کے منصوبوں کی افتتاحی تقریب میں خطاب کرتے ہوئے صدر ایردوان نے کہا: "ترکی اپنی معیشت، پیداوار، زراعت اور تجارت بڑھانے پر توجہ مرکوز رکھے گا۔ اس میں کامیابی کے معمار ہمارے صنعت کار اور کاروباری لوگ ہیں، جو ترکی کی صلاحیتوں کو جانتے ہیں اور اپنی سرمایہ کاری میں اضافہ کرتے ہیں، اور ہمارے کام کرنے والے بھائی اور بہنیں، جو ان کی حمایت کرتے ہیں”۔

صدر رجب طیب ایردوان نے انقرہ میں 26 نئی فیکٹریوں اور ان کے بنیادی ڈھانچے کے منصوبوں کی افتتاحی تقریب سے خطاب کیا۔

صدر ایردوان نے کہا، "حکومت تمام ناگوار پیش رفت، وبائی امراض، جنگل کی آگ اور خاص طور پر سیلاب کے باوجود قوم کی خوشحالی کو بڑھانے کے لیے مسلسل کام جاری رکھے ہوئے ہے۔”

"سرمایہ کاری، ملازمت، پیداوار اور برآمد ہمارے ملک کے ایجنڈے میں سر فہرست ہیں”

انہوں نے اس بات پر زور دیتے ہوئے کہ سرمایہ کاری، روزگار، پیداوار اور برآمد ترکی کے ایجنڈے میں سرفہرست ہیں، صدر ایردوان نے کہا: "پوری دنیا غیر یقینی صورتحال سے لڑ رہی ہے۔ سپلائی چین میں رکاوٹیں ہیں۔ بہت سے ممالک میں تجارتی زندگی عملی طور پر رک گئی ہے۔ تاہم، ترکی کی کاروباری دنیا اس کی سرمایہ کاری کو تیز کر رہی ہے۔ میں ان سرمایہ کاریوں کے لیے اپنے صنعت کاروں میں سے ہر ایک کا شکریہ ادا کرتا ہوں جو ہمارے ملک کی معیشت پر ان کے اعتماد کو ظاہر کرتا ہے۔

صدر ایردوان نے کہا، ترکی اپنی معیشت، پیداوار، زراعت اور تجارت بڑھانے پر توجہ مرکوز رکھے گا۔ اس میں کامیابی کے معمار ہمارے صنعت کار اور کاروباری لوگ ہیں، جو ترکی کی صلاحیتوں کو جانتے ہیں اور اپنی سرمایہ کاری میں اضافہ کرتے ہیں، اور ہمارے کام کرنے والے بھائی اور بہنیں، جو ان کی حمایت کرتے ہیں۔

"ہم نے ہمیشہ ہمارے سرمایہ کاروں کی مدد کی ہے”

"ان فیکٹریوں میں کل 1.6 بلین لیرا کی سرمایہ کاری کی گئی ہے اور یہاں 1670 افراد کو ملازمت دی جائے گی”۔ صدر ایردوان نے کہا کہ ہم نے جو تعاون اور ترغیبات فراہم کیں، ایسے ہی ہم ہمیشہ اپنے سرمایہ کاروں کے ساتھ کھڑے ہوئے ہیں۔

تبصرے
Loading...