ترکی نے ہمارے دور میں نہ صرف خطے بلکہ دنیا میں اپنا مقام بلند کیا ہے، ایردوان

0 146

ترک صدر رجب طیب ایردوان نے انقرہ کے ڈسٹرکٹ سنجان میں عوامی جلسہ سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ "جو ترقی ہم نے جمہوریت اور معیشت کے میدانوں میں کی ہے وہ اہم ہے مگر ہمارے لیے ابھی ناکافی ہے۔ سیاست کو ترکی میں ایک طبقے کی جانب سے استعمال کیا گیا ہے، انتظامیہ میں ڈھلوان پر چلنے کی عادی ہو چکی ہے۔ ترکی کی معیشت کو اربوں ڈالر کے ادل بدل کے ساتھ ہلایا گیا ہے۔ آج ترکی نے نہ صرف خطے بلکہ دنیا میں اپنا مقام بلند کیا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ دہشتگرد تنظیموں کے ذریعے اس کو گھیرا گیا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اس کی معیشت کو غیر حقیقی اور غیر منطقی اقدامات کے ذریعے تباہ کرنے کی کوشش کی گئی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اس کے استحکام کو سیاسی اور معاشی طور پر لالچی افراد کے ذریعے کمزور کرنے کی کوشش کی گئی ہے”۔

ہم نے اپنے ملک کی ترقی اور اپنی قوم کی خوشحالی کے لیے تمام میدانوں میں کام کیا ہے

صدر ایردوان نے مزید کہا، "ہم نے اپنے ملک کی ترقی اور اپنی قوم کی خوشحالی کے لیے تمام میدانوں میں کام کیا ہے۔ جب ہم اقتدار میں آئے، ترکی قوت خرید کے لحاظ سے دنیا میں 17 ویں نمبر پر تھا۔ ہم اسے 13ویں پوزیشن پر لے کر آئے۔ ہم امید کر رہے ہیں کہ ہمارا ملک 2019ء کے اختتام پر 12 ویں نمبر پر آ جائے گا”۔

ترکی ہمارے عہد میں 3.5 گنا زیادہ ترقی کر گیا ہے

ترک صدر نے یہ کہتے ہوئے کہ ہم نے اپنے ملک کی ترقی اور اپنی قوم کی خوشحالی کے لیے تمام میدانوں میں کام کیا ہے، کہا "ترکی ہمارے عہد میں 3.5 گنا زیادہ ترقی کر گیا ہے۔ ہم نے اپنے ملک کو تعلیم، صحت کی دیکھ بھال، انصاف، سیکورٹی، نقل و حرکت، توانائی، کھیلوں، کاروباری زندگی اور سماجی امداد کے اعلی درجے کے ممالک کی سطح تک لانے کے لئے دن اور رات کام کیا ہے”۔

تبصرے
Loading...