ترکی، منگل کے روز رمضان المبارک کا استقبال کرنے کو تیار

0 1,172

ترکی میں مسلمان رمضان کے مقدس مہینے کے استقبال کے لئے تیار ہیں جو منگل سے شروع ہوگا۔

رمضان المبارک کے دوران طلوع آفتاب سے غروب آفتاب تک روزہ رکھنا اسلام کے پانچ ستونوں میں سے ایک ہے۔

یہ خود پرکھنے اور مذہبی عقیدت میں اضافے کا وقت ہے۔ پچھلے سال کی طرح، ملک میں مسلمان اس سال بھی وبائی بیماری کی وجہ سے کچھ پابندیوں کے تحت رمضان المبارک منائیں گے۔

مقدس مہینے کے دوران، سحر اور افطار کے لئے اجتماعات – بالترتیب صبح سے پہلے اور فجر توڑ کھانا ، ملک بھر میں ممنوع ہے۔ ایوان صدر برائے مذہبی امور (دیانیت) کے مطابق ، رمضان المبارک کے دوران خصوصی نماز تراویح کو مساجد میں جانے کی اجازت نہیں ہوگی۔

مزید برآں ، مسلمان مقدس مہینے کے دوران ترکی بھر میں ویک اینڈ لاک ڈاونس کا اطلاق ہوگا۔

اس کے علاوہ ، رمضان المبارک کے دوران ، ریستوراں اور کافی ہاؤسز صرف ٹیک وے اور پہنچانے کی خدمات کے لئے کھلے رہیں گے۔

تاہم ، عثمانی روایت کے تحت لوگوں نے صبح سویرے کھانے کے لئے بیدار کرنے والے رمضان کے تقریبا 3، 200 3، ڈھول ، استنبول کی سڑکوں پر نکلیں گے۔

دیانیت کے ایک اعلی عہدیدار نے اناڈولوو ایجنسی کو بتایا ، روزے کے دوران ویکسینیشن روزہ دار کے لئے COVID-19 ویکسین جب لینے کی اجازت ہے اور اس سے روزہ باطل نہیں ہوتا ہے۔

ادریس بوزکورٹ نے کہا ، "کسی بھی ویکسین میں کوئی غذائیت سے بھرپور وٹامن یا غذائی اجزاء موجود نہیں ہیں ، بشمول COVID-19 ویکسین۔ جسم میں ایسی چیز لگانے سے روزہ نہیں ٹوٹتا۔”

تاہم ، لوگ یہ ویکسین افطار کے بعد یا سحور سے پہلے بھی حاصل کرسکتے ہیں۔ سرکاری اعدادوشمار کے مطابق ، چونکہ اس کی ویکسینیشن مہم 14 جنوری سے شروع ہوئی ہے ، ترکی نے ملک بھر میں 18.7 ملین سے زائد ویکسین جابس کا انتظام کیا ہے۔

11.1 ملین سے زیادہ لوگوں کو ایک ویکسین کی پہلی خوراک موصول ہوئی ہے جبکہ دوسری خوراکیں 7.6 ملین سے زیادہ دی گئیں۔

تبصرے
Loading...