وباء میں ترکی کی فنانشل سپورٹ 17.3 بلین ڈالرز سے زائد ہو چکی ہے، صدر ایردوان

0 1,038

ترک صدر رجب طیب ایردوان نے کہا ہے کہ کورونا وائرس وباء کے دوران ملک کے مختلف شعبوں کو دی جانے والی فنانشل سپورٹ 17.3 بلین ڈالرز جو 147 بلین لیرا بنتے ہیں اس سے زائد ہو چکی ہے۔ انہوں نے کہا، "وبائی امراض کے دوران ترکی کی براہ راست مالی مدد میں 17.3 بلین ڈالر کا اضافہ ہوا ہے”۔

صدرایردوان نے یہ بھی کہا کہ حکومت کی مالی معاونت کا مقصد 2021 کے آخر تک مجموعی گھریلو پیداوار (جی ڈی پی) کا 3.5 فیصد تک پہنچنا ہے۔ صدر نے بیان میں مزید کہا کہ ترکی نے اپریل 2020 میں وباء شروع ہونے کے بعد سے کھوئی ہوئی ملازمتوں کی تلافی کرکے روزگار میں 2.8 ملین کا اضافہ کیا۔

ترکی کی برآمدات کے حوالے سے بھی صدر ایردوان  نے خوشخبری سناتے ہوئے کہا، "ترکی رواں سال کے آخر تک مجموعی برآمدات میں 200 ارب ڈالر سے تجاوز کرکے ایک نیا ریکارڈ توڑ دے گا۔”

ترکی نے پچھلے سال سے کاروباری سرگرمیوں کو تیز رہنے میں مدد دینے کے لیے متعدد طریقوں میں تعاون کیا ہے، جس میں ملازمین کے لئے اجرت سپورٹ پروگرام، کرایہ اور کاروبار میں معاونت کے علاوہ شہریوں کو دی گئی نقد امداد بھی شامل ہے۔

تقریباً 3.77 ملین افراد نے قلیل مدتی ورک الاؤنس سے فائدہ اٹھایا، 10 لاکھ سے زائد افراد کو بے روزگاری الاؤنس دیا گیا۔ جبکہ تقریباً 2.81 ملین شہریوں تک نقد امداد کی ترسیل کی گئی۔

صدر ایردوان  نے اس سے قبل یہ بھی کہا تھا کہ متعدد گرانٹس کے نتیجے میں سرکاری بجٹ سے اخراجات 79 بلین لیرا تک پہنچ گئے ہیں۔ صدر نے واضع کیا کہ یہ رقم سال کے آخر تک 104 بلین لیرا تک پہنچ جائے گی۔

صدر ایردوان  نے کہا کہ 670،000 سے زائد پنشنرز کی ادائیگیوں میں اضافہ کیا گیا ہے، 1.2 ملین افراد نے تاجروں کو فراہم کردہ کرایہ اور کاروبار کی مد میں امدادی اسکیم سے فائدہ اٹھایا ۔

انہوں نے مزید کہا کہ حکومت نے کئی شعبوں میں 26 ارب لیرا ٹیکس کی چھوٹ دی ہے۔

صدر ایردوان  نے بتایا کہ تقریباً 400،000 کمپنیاں، تقریباً 8 ملین شہری اور 848،000 تاجروں نے مجموعی طور پر 315 بلین مالیت کے قرضوں سے مستفید ہوئے۔

صدر ایردوان  نے اس حقیقت کی طرف بھی اشارہ کیا کہ ترکی کی معیشت ان چند ممالک میں شامل ہے جو وبائی امراض کے باوجود گذشتہ سال کسی مجموعی گراوٹ سے بچنے میں کامیاب رہی تھی۔

گذشتہ سال کے دوسرے نصف حصے میں سرگرمی میں اضافے  کی بدولت 2020 میں معیشت کو 1.8 فیصد کی گروتھ ملی تھی جس کی وجہ سے وسط سال میں قرض دینے والے ریاست کے زیرقیادت کریڈٹ میں تیزی ہے۔

ابتدائی اشارے اس وبائی امراض کے خاتمے سے سرگرمی میں اس سال مضبوط بازیابی کا مظاہرہ کرتے ہیں۔

حکومت اور تجزیہ کاروں کے مطابق، مجموعی طور پر 2021 میں، نمو تقریبا 5 فیصد پر آنے کی امید ہے۔

تبصرے
Loading...