دبئی ایکسپو میں ترکی کے قومی دن کی خصوصی تقریب

0 932

صدر رجب طیب ایردوان نے متحدہ عرب امارات کے دورے کے دوران دبئی ایکسپو 2020 میں منعقد کی گئی ترکی کے لیے خصوصی تقریبات میں شرکت کی۔

الوصل پلازہ میں منعقدہ دبئی ایکسپو 2020ء میں ترکی کے قومی دن کے پروگرام میں اپنے خطاب میں ترک صدر ایردوان نے وبائی حالات کے باوجود اتنی بڑی تقریب کی کامیابی کے ساتھ میزبانی کرنے پر متحدہ عرب امارات کو مبارکباد پیش کی۔ اس موقع پر انہوں نے دبئی ایکسپو میں شریک تمام اداروں اور تنظیموں اور ان کے کارکنان کو بھی مبارکباد پیش کی۔

اس بات پر زور دیتے ہوئے کہ متحدہ عرب امارات نے مرحوم شیخ زاید کی قیادت اور وژن کی بنیاد پر جو پیش رفت کی ہے وہ قابل تعریف ہے، صدر ایردوان نے کہا: "بلاشبہ دبئی ایکسپو ان کاموں میں سے ایک ہے جو امارات کی مثالی کامیابیوں کی عکاسی کرتی ہے۔ مجھے ایکسپو 2020 کا تھیم بھی ‘ذہنوں کو متحد کرنا، مستقبل کی تخلیق’ بہت معنی خیز لگتا ہے۔ ہمیں مل کر ایک روشن مستقبل کے بارے میں سوچنا چاہیے، اسے حاصل کرنے کے لیے مل کر کام کرنا چاہیے، مشترک اور مشترکہ فائدے میں متحد ہونا چاہیے

دنیا کو درپیش آفات اور نئے چیلنجز، خاص طور پر ماحولیات اور صحت کے میدانوں میں، انہیں مل جل کر حل تلاش کرنے کی طرف لے جاتے ہیں، صدر ایردوان نے مزید کہا: "اس سے زراعت سے لے کر توانائی تک، ماحولیات سے معیشت تک، تمام شعبوں میں پائیداری کا حصول ابھرتا ہے۔ اس کا بنیادی مقصد دوسرے لفظوں میں، ہم فطرت کو خدا کے کام اور بھروسے کے طور پر دیکھتے ہیں۔ ہمارا ماننا ہے کہ ماحول کی حفاظت کرنا، جو تمام لوگوں کی مشترکہ زندگی کا مقام ہے، ایک نعمت نہیں بلکہ ایک فرض ہے۔ ہماری سمجھ ‘لوگوں کو جینے دو’ جیو تاکہ ریاست زندہ رہ سکے’ ایک وسیع وژن کا اظہار کرتا ہے جس میں ماحولیات کا تحفظ بھی شامل ہے۔ ہم اپنی ترقیاتی پالیسیوں کو اس سمجھ بوجھ کے ساتھ پیش کرنے کی کوشش میں ہیں”۔

ترکی، قطر اور عرب امارات ممکنہ طور پر مل کر کابل ایئرپورٹ چلائیں گے

 

تبصرے
Loading...
%d bloggers like this: