فن لینڈ اور سویڈن پر ترکی کے خدشات جائز ہیں: نیٹو چیف

0 741

اتحاد کے سربراہ نے اتوار کو اعادہ کیا کہ سویڈن اور فن لینڈ کی نیٹو کی رکنیت کی بولیوں کے بارے میں ترکی کے تحفظات جائز ہیں۔

سیکرٹری جنرل جینز سٹولٹن برگ نے فن لینڈ کے دورے کے دوران فن لینڈ کے صدر ساؤلی نینسٹو کے ہمراہ مشترکہ نیوز کانفرنس میں بتایا کہ "یہ جائز خدشات ہیں۔ یہ دہشت گردی کے بارے میں ہے، یہ ہتھیاروں کی برآمدات کے بارے میں ہے۔”

"ہمیں یاد رکھنا اور سمجھنا ہے کہ نیٹو کے کسی اتحادی کو ترکی سے زیادہ دہشت گردانہ حملوں کا سامنا نہیں کرنا پڑا،” انہوں نے PKK، فتح اللہ دہشت گرد تنظیم (FETO) – 2016 کی شکست خوردہ بغاوت کے پیچھے گروپ – اور داعش/ISIS کے حملوں کا حوالہ دیتے ہوئے مزید کہا۔ دوسرے دہشت گرد گروہوں کے درمیان۔

اس بات پر زور دیتے ہوئے کہ ترکی یورپ اور مشرق وسطیٰ کے درمیان بحیرہ اسود پر اپنے تزویراتی مقام کی وجہ سے اس اتحاد کا ایک اہم اتحادی رہا ہے، سٹولٹن برگ نے 24 فروری کو روس کی طرف سے جنگ شروع کرنے کے بعد سے یوکرین کی حمایت کی طرف اشارہ کیا۔

مزید برآں انہوں نے دہشت گرد گروہ داعش/آئی ایس آئی ایس کے خلاف جنگ میں ترکی کے تعاون اور یوکرائنی اناج کی عالمی منڈیوں میں برآمدات حاصل کرنے کے لیے کام کرنے کی تعریف کی۔

اسٹولٹن برگ نے کہا کہ جب ترکی جیسا اہم اتحادی دہشت گردی پر ہمارے خدشات کا اظہار کرتا ہے تو ہمیں اس پر سنجیدگی سے غور کرنا چاہیے۔

Niinisto، اپنی طرف سے، کسی حل تک پہنچنے کے لیے ترکئی کے ساتھ مکالمے کے راستے کھلے رکھنے کی اہمیت پر زور دیا۔

یہ دلیل دیتے ہوئے کہ فن لینڈ کا دہشت گردی کے بارے میں ترکی کے خدشات پر موقف نیٹو کے دوسرے اتحادیوں سے مختلف نہیں ہے، انہوں نے کہا کہ انہیں یہ سمجھنے میں دقت ہو رہی ہے کہ فن لینڈ کو کیوں نکالا گیا۔

یوکرین کے خلاف روس کی جنگ نے فن لینڈ اور سویڈن کو 18 مئی کو نیٹو میں شمولیت کے لیے باضابطہ طور پر درخواست دینے پر مجبور کیا۔

لیکن اتحاد کے ایک دیرینہ رکن ترکئی نے اپنی رکنیت کی بولیوں پر اعتراضات کا اظہار کیا ہے، اور PKK/YPG جیسے دہشت گرد گروہوں کو برداشت کرنے اور ان کی حمایت کرنے کے ساتھ ساتھ ترکی کے خلاف ہتھیاروں کی پابندیوں پر بھی تنقید کی ہے۔

PKK، جسے Türkiye، یورپی یونین اور امریکہ نے ایک دہشت گرد تنظیم کے طور پر درج کیا ہے، خواتین، بچوں اور شیر خوار بچوں سمیت 40,000 افراد کی موت کا ذمہ دار ہے۔ YPG دہشت گرد گروپ PKK کی شامی شاخ ہے۔

تبصرے
Loading...
%d bloggers like this: