ہم اپنے معیار تعلیم کو بہتر بنانے کیلئے انتھک محنت کر رہے ہیں، صدر ایردوان

0 670

ایجوکیشن کیمپس کی سنگ بنیاد کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے، صدر ایردوان نے کہا، ہم اپنے اساتذہ، طلباء، خاندانوں، منتظمین اور وزارت کے ساتھ مجموعی طور پر تعلیم کے معیار کو مزید بہتر بنانے کے لیے انتھک محنت کر رہے ہیں۔

صدر رجب طیب ایردوان نے استنبول میں ایسنیورت ایجوکیشن کیمپس کی سنگ بنیاد کی تقریب سے خطاب کیا۔

ہم نے اپنے پورے ملک میں بہت سے منصوبوں کو حقیقت بنانا ہے

صدر ایردوان نے کہا کہ "اپنے بچوں کی تعلیم تک رسائی کو آسان بنانے اور ان کے مستقبل کے تحفظ کے مقصد کے ساتھ، ہم نے اپنے ملک میں بہت سے منصوبوں کو عملی جامہ پہنایا ہے۔”

ایک عالمی شہر کے طور پر استنبول کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے صدر ایردوان نے کہا: "گزشتہ 20 سالوں میں، ہم نے صرف استنبول میں تعلیم پر مجموعی طور پر 90 بلین لیرا کی سرمایہ کاری کی ہے۔ صرف اس سال، ہم اپنے شہر میں تعلیم پر 17 بلین لیرا کی سرمایہ کاری کر رہے ہیں۔ ہمارا مقصد اس بات کو یقینی بنانا ہے کہ استنبول، تعلیم میں اپنی کارکردگی کے ساتھ، ہمارے دوسرے صوبوں کے لیے ایک مثال قائم کرے اور اس کی رہنمائی کرے۔”

اس بات کی نشاندہی کرتے ہوئے کہ جب سے وہ اقتدار میں آئے ہیں انہوں نے ہمیشہ بجٹ کا بڑا حصہ تعلیم کے لیے مختص کیا ہے، صدر ایردوان نے کہا: "اس سال، ہمارا تعلیمی بجٹ 651 بلین لیرا تک پہنچ گیا ہے۔ ہم نے ملک میں کلاس رومز کی کل تعداد 343 ہزار سے بڑھا کر 612 ہزار کر دی ہے۔ ہم نے اب تک 750 ہزار نئے اساتذہ کا تقرر کیا ہے۔

 

تبصرے
Loading...
%d bloggers like this: